Regulamin degustacji
Biorąc udział w Degustacji organizowanej przez Winnice Kojder Sp. z o. o., akceptujesz zasady zawarte w poniższym Regulaminie.
Definicje
Organizator – Winnice Kojder Sp. z o. o. z siedzibą przy ulicy Gryfińskiej 37 b w Pniewie 74-105, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000852439, NIP: 8581862551, REGON:369585569 , kapitał zakładowy: 178500 zł.
Degustacja – odpłatna degustacja win organizowana przez Organizatora zgodnie z opisem danej Degustacji przedstawionym w zakładce „Degustacje” na stronie internetowej www.winnicekojder.pl
Klient – osoba fizyczna lub prawna, która nabywa Degustację.
Uczestnik – pełnoletnia osoba biorąca udział w Degustacji.
Witryna – witryna internetowa prowadzona pod adresem www.winnicekojder
Postanowienia ogólne
- Organizator zastrzega sobie prawo do odmowy dopuszczenia do udziału w Degustacji lub poproszenia o opuszczenie Degustacji przed jej zakończeniem, wobec Uczestnika, który jest w stanie nietrzeźwym lub zachowuje się w sposób sprzeczny z powszechnie przyjętymi normami prawnymi lub obyczajowymi lub który swoim zachowaniem zakłóca przebieg Degustacji. W przypadku niedopuszczenia Uczestnika do udziału w Degustacji lub opuszczenia Degustacji przez Uczestnika przed jego zakończeniem, Uczestnikowi ani Klientowi nie przysługuje zwrot zapłaconej ceny Degustacji.
- Informacje o Degustacjach organizowanych przez Organizatora dostępne są na Witrynie w zakładce „Degustacje”.
Zgłoszenie na Degustacje
- Zgłoszenia można dokonać poprzez rezerwację miejsca za pośrednictwem Witryny, zgodnie z Regulaminem Witryny www.winnicekojder.pl, w celu zakupu Klient musi postępować zgodnie ze wskazówkami zawartymi na Witrynie:
- wybrać datę Degustacji;
- wskazać imię i nazwisko Uczestnika Degustacji, przy zastrzeżeniu, że Uczestnikiem Degustacji może być wyłącznie osoba pełnoletnia;
- następnie „dodać do koszyka” oraz opłacić zamówienie.
Płatność za Degustacje
Płatności można dokonać poprzez:
- Shoper płatności - podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Autopay S.A.
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Przelew tradycyjny- na konto bankowe (PKO BP):
Winnice Kojder Sp. z o. o.
84 1020 4867 0000 1502 0181 4037
Tytułem: Degustacja, imię i nazwisko uczestnika, termin degustacji
Rezygnacja Uczestnika
- Najpóźniej 14 dni przed rozpoczęciem warsztatów należy poinformować Organizatora o rezygnacji Uczestnika, mailowo: info@winnicekojder.pl
- Przy rezygnacji z warsztatów w terminie do dwóch tygodni przed wyznaczonym dniem warsztatów Organizator zwraca 100% dokonanej wpłaty. W przypadku rezygnacji w terminie krótszym niż tydzień przed planowanym terminem warsztatów Organizator nie zwraca dokonanej wpłaty.
Odwołanie Degustacji
- W wyjątkowych sytuacjach, m.in., jak poniżej:
- niska frekwencja (ilość chętnych uczestników poniżej określonej grupy minimalnej);
- rezygnacja organizatora;
- zdarzenia losowe, uniemożliwiające przeprowadzenie degustacji w określonym wcześniej miejscu i czasie;
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania warsztatów.
- Uczestnicy do 7 dni od odwołania warsztatów otrzymają całą kwotę wpłaconą wcześniej, przelewem na konto bankowe z którego dokonano wpłaty.
Rekkamacje
- Uczestnik może złożyć reklamację z powodu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy przez Organizatora.
- Reklamację należy złożyć w formie pisemnej na adres siedziby Organizatora lub mailowo na adres: info@winnicekojder.pl
- Reklamacja powinna zawierać: dane teleadresowe Uczestnika, nazwę Wydarzenia, którego reklamacja dotyczy, określenie przedmiotu reklamacji, przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację oraz podpis reklamującego – w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
- Reklamacja może być złożona w terminie miesiąca od ostatniego dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego przedmiot reklamacji. Reklamację złożoną po upływie tego terminu pozostawia się bez rozpoznania, o czym Organizator niezwłocznie zawiadamia Uczestnika.
- Organizator niezwłocznie potwierdza przyjęcie reklamacji drogą elektroniczną, przesyłając potwierdzenie mailowe do zgłaszającego. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej przyjęcia. O sposobie załatwienia reklamacji Organizator zawiadamia Zgłaszającego drogą elektroniczną, przesyłając informację zwrotną wraz z uzasadnieniem.
- Złożenie reklamacji nie zwalnia z obowiązku uiszczenia opłaty za warsztaty.